دوفرشته آسمانی

فعال ترین کانال طراحی قالب های گرافیکی و انیمیشن فلش دراستوری لاین ، پاورپوینت ، وطراح ابزارهای گرافیکی برای تولید محتوای آموزشی

عيدنوروزمبارك

1390/1/1 0:07
2,532 بازدید
اشتراک گذاری

عيدنوروزمبارك

 

بچه هاي عزيز ودوستاي خوب ما عيدنوروز

برهمه ي شما مبارك باشد 

راستي يادتون نره پيك هاي نوروزي رو حل كنيد نكنه خداي ناكرده شيطون گولتون بزنه

پيك رو بزاريد براي روزاي آخر 

من وخواهرم تمام پيك رو حل كرديم تازه بابام براي ما كتاب نوروز  را هم خريد تا حل كنيم يه كتاب ديگه هم براي من  ( محمد جواد ) خريد كه 1100 آزمون برتر اسمشه كه براي كنكور تيزهوشان تست مي زنم شما هم عيدي تون جمع كنيد وبريد اين كتاب رو بخريد خيلي خوبه 

خوب بچه ها توي ايام عيد ومسافرت سعي كنيد زياد پسته وتخمه نخوريد ضمنا شيريني هم كمتر بخوريد 

سال خوبي داشته باشيد وخداحافظ شما باشد 

سيد محمدجواد وسيده فاطيما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
8 فروردین 90 10:14
سلام چه وبلاگ خوبی داری . من یه پسر کوچولو دارم که اسمش محمد جواد هست خداکنه بزرگ بشه مثل شما اهل علم و دانش باشه . وبلاگت را به همه همکاران معرفی می کنم تا اونا برای بچه هاشون استفاده کنند
آزاده
17 فروردین 90 23:28
سلام سال نو مبارك من هم يه پسر همسن شما دارم .. خيلي از وبلاگتون استفاده كردم انشااله هميشه روحتون مثل فرشته ها پاك بمونه
آزاده
17 فروردین 90 23:29
راستي با اجازه لينكتون كردم
زينب عشق مامان و بابا
18 فروردین 90 11:09
سال نو شما هم مبارك سلامت و سربلند در سايه سار ولايت باشيد