دوفرشته آسمانی

فعال ترین کانال طراحی قالب های گرافیکی و انیمیشن فلش دراستوری لاین ، پاورپوینت ، وطراح ابزارهای گرافیکی برای تولید محتوای آموزشی

دانستنیهای قرآنی ( سری جدید )

1389/12/2 12:34
7,114 بازدید
اشتراک گذاری

دانستنیهای قرآنی ( سری جدید )

 

 

حیوانات وگیاهان درقرآن                                   رنگ وزمان درقرآن

وزن اشيا واماکن درقرآن                                      آناتومی بدن انسان درقران


 
 

برای دانلودبر روی نوشته های زیرکلیک کنید

حیوانات وگیاهان درقرآن                    رنگ وزمان درقرآن

 وزن اشيا واماکن درقرآن                      آناتومی بدن انسان درقران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرجي
25 بهمن 89 11:24
سلام من جبار فرجي در حال تهيه طرحي براي استفاده از كامپيوتر در مدارس ابتدائي ايران هستم كه قرار است سال آينده در جشنواره خوارزمي شركت كنم بازي هاي فلش شما را دانلود نمودم در صورت امكان مي خواستم از شما بزرگواران اجازه استفاده از بازي هاي فلش را در قسمت عملي طرح كه در اسفند انجام خواهد شد را بگيرم و اگر زحمتي نباشد در ادامه طرح از شما كمك بگيرم با تشكر - جبار فرجي
qhasem
8 تیر 90 10:32
عزیزانم مطالبتون بیستن
جلالپور
20 مرداد 91 10:35
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری کاش شاگردهای منم یک صدم شما استعدادشونا تو این راه استفاده می کردند.اقا سید من نتونستم مطالبتا باز کنم و استفاده کنم ممنون میشم کمک کنی در ضمن می تونی کمکم کنی یه وبلاگ به قشنگی وبلاگ خودت بسازم. جلالپور معلمی از اصفهان.
ملینا
6 تیر 92 13:11
خیلی وبلاگ قشنگی دای اما اصلا نمیاد ما از پشت شیشه ی لطفا صبر کنید دیدیم