دوفرشته آسمانی

فعال ترین کانال طراحی قالب های گرافیکی و انیمیشن فلش دراستوری لاین ، پاورپوینت ، وطراح ابزارهای گرافیکی برای تولید محتوای آموزشی

نرم افزارآموزشی زبان انگلیسی ( 1 ) جدید

1392/2/15 2:44
2,820 بازدید
اشتراک گذاری

نرم افزارآموزشی زبان انگلیسی ( 1 ) جدید

 

 

نرم افزارآموزشی زبان انگلیسی ( 1 ) محتوای آموزشی جدیدی در سایت دوفرشته آسمانی بابیش از450 مگابایت محتواتولید شده وبرای مقطع دبستان وبرای کلاسهای هوشمند و استفاده کاربران درمنزل به شکلی طراحی شده که دانش آموزان عزیز بتوانند آموزش وکلمه سازی حروف واعداد وکلمات وتلفظ کلمات را به صورت صوت وتصویر راحت تر فرابگیرند درسری اول این نرم افزارسعی شده دانش آموزان اعدادانگلیسی وحروف وانواع میوه جات وسبزیجات وحیوانات واعضای بدن انسان آشنا وشکل نوشتن وتلفظ آن را بخوبی با بازی هایی که طراحی کردیم فرابگیرند امیدواریم برای بهترشدن کارهای بعدی مارا یاری بکنید

با تشکر مدیریت سایت دوفرشته آسمانی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 4:00
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز..... زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم بازم ميام كه كامل بخونمت
امیرعلی
15 اردیبهشت 92 13:11
سلام می تونید برای آموزش جمع و تفریق اول دبستان یک نرم افزار طراحی کنید؟ برای دختر خاله ام می خواستم.
مـــ
17 اردیبهشت 92 18:30
سلام وخسته نباشید دوستِ من سپاس ازوبسایت فوق العادتون اگه ممکنه نرم افزارهای اموزشی اندروید برای کودکان روبذارید ممنون میشم مرسی
امیرعلی
18 اردیبهشت 92 18:50
سلام. ببخشید که مزاحم شدم. من اون نرم افزار محتواساز رو خریداری کردم. پست پیشتاز نیست. چند روز طول می کشه تا به مقصد مورد نظر برسه؟
عسل
3 خرداد 92 22:46
سلام چه وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید اگه میشه بیاید تبادل لینک کنیم اینم ادر وبلاگ های من : این باهاش میتونید به گیلان سفر کنید www.asalweblo.niniweblog.com و اینم وب بعدی در مورد کاردستی با وسایل دوریختنی و .......... اینم ادرسش www.asaljj.niniweblog.com البته نظر بدیدا ندید بی معرفتید دوست تون دارم عسل 12 ساله .