دوفرشته آسمانی

فعال ترین کانال طراحی قالب های گرافیکی و انیمیشن فلش دراستوری لاین ، پاورپوینت ، وطراح ابزارهای گرافیکی برای تولید محتوای آموزشی

روزمعلم گرامی باد

1391/2/11 16:01
2,334 بازدید
اشتراک گذاری

روزمعلم گرامی باد

 

 

بنام خدا
معلم را بخش کردم اولش محبت ، آخرش محبت.
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را می سازند تا بسوزد
اما تو می سوزی تا بسازی، با سپاس و عرض تبریک فراوان   

هرسال روزدوازدهم اردیبهشت ، مارابه یادمعلمانی می اندازدکه درطول دوران تحصیل مان باآنان سروکارداشتیم.12 اردیبهشت سالگردشهادت معلمی بزرگ یعنی استادشهیدمرتضی مطهری است . نام ویادش گرامی باد.

 

بقیه متن درادامه مطلب

بنام خدا
معلم را بخش کردم اولش محبت ، آخرش محبت.
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را می سازند تا بسوزد
اما تو می سوزی تا بسازی، با سپاس و عرض تبریک فراوان   

هرسال روزدوازدهم اردیبهشت ، مارابه یادمعلمانی می اندازدکه درطول دوران تحصیل مان باآنان سروکارداشتیم.12 اردیبهشت سالگردشهادت معلمی بزرگ یعنی استادشهیدمرتضی مطهری است . نام ویادش گرامی باد.
==========================================================
به بهانه ی روزمعلم می خواهیم یادی داشته باشیم ازچندمعلم بسیارعزیزکه ازآنهاچیزهای زیادی آموختیم.همیشه دربین معلمان چندتن ازآنهاتاآخرعمربیشتردریادها می ماند.
یادمعلم کلاس اول ابتدایی،سرکارخانم اسماعیلی که اولین حروف الفبا را از او آموختیم.
وکلاس دوم ، سرکارخانم حسینی که زحمات زیادی برای ما کشیدند و امسال، سال سوم، معلم عزیزمان سرکارخانم احمدی که هم به مادرس زندگی آموختن وهم درس علم وعمل
بحق باید گفت زحمات زیادی برای همه ی ما بچه های کلاس سوم الف کشیدند
من ازطرف خودم وتمام بچه های کلاس برای همه ی معلمانی که دراین چندسال برای ما زحمات زیادی کشیدند به خصوص سرکارخانم احمدی که دلسوزانه وبا عشق وعلاقه درس علم وعمل را به تک تک ما آموختن تشکر وقدردانی می کنم ومتذکرمی شوم معلمی شغل نیست ، بلکه عشق وعلاقه است.چراکه دراین چندسال همه ی ما به چشم دیدیم که چقدرباشوروشوق ومحبت به ماآموختن وهیچ چشم داشتی هم نداشتند
==========================================================
درآخر
معلم عزیزم
               مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

               مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان  

 

سیدمحمدجوادمحمدی نیاکی                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

روفی
11 اردیبهشت 91 21:08
گفتم که مریضم و بیا بستر من / چون عامل دردم این غم و این تب توست با این گچ عشق تخته ی جانم زن / خطّی ز کلام خود به ایمانم زن صد درس در این کلاست آموخته ام / یک درس ز عشق جان ویرانم زن به بهانه گرامی روزت ای اسوه صبر و مهر بانی صمیمانه ترین شادباش های مرا پذیرا باش.
رحیمی
22 اردیبهشت 91 19:07
شد جهان پرشور و غوغا صفحه ی گیتی مصفا بیت احمد طور سینا پانهد زهرا-س به دنیا در زاد روز این پسر و مادر شمس و قمر قرینه ی یکدیگر مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست فرزند او، خمینی روح الله است مادر، چراغ روشن ایمان است فرزند، روشنایی ایران است از مهر مادر و خط این فرزند یا رب به ما جدائی از آن مپسند دوست خوبم سلام وبلاگ خوبی دارید نمرتون عالی سری هم به من بزنید خوشحال میشم اگر هم دوست داشتی تبادل لینگ کنیم منتظرم