دوفرشته آسمانی

فعال ترین کانال طراحی قالب های گرافیکی و انیمیشن فلش دراستوری لاین ، پاورپوینت ، وطراح ابزارهای گرافیکی برای تولید محتوای آموزشی

سفرنامه نوروز1391

1392/4/6 13:40
2,691 بازدید
اشتراک گذاری

سفرنامه نوروز1391


سلام بچه های عزیز سال نو مبارک امسال هم خداقسمت کرد تا به اتفاق خانواده به سفر نوروزی برم سال قبل بیش از 15 شهرکویری رو بازدید کردیم وامسال از تهران به قم و میبد و یزد دیدن کردیم وتا پاسارگاد وتخت جمشید

من ولباس عشایری وایلی

 

وشیراز تمام بناهای قدیمی وتاریخی رو دیدم وبعدهم به یاسوج رفتیم واز طبیعت زیبای اونجا دیدن کردیم واز شهر کرد گذشتیم وبرای خرید بهترین عسل ایران ودنیا به خوانسار رفتیم وتازه برای خوردن کباب مخصوص به شهر گلپایگان رفتیم واز اونجا بار سفر رو بستیم وبه محلات شهر گل رفتیم وبعد هم راهی شهر قم شدیم وخدمت حضرت معصومه س رسیدیم


حمام وکیل شیراز من و باباحمید


وبرای روزدهم  هم به تهران برگشتیم ونماز ظهر وعصر رو توی حرم شاه عبدالعظیم حسنی ع خوندیم وخوب برای اینکه به ترافیک روزهای آخر تعطیلات برنخوریم حرکت کردیم وبه آمل برگشتیم خدارو شکر خیلی خوش گذشت وخیلی چیزهای جدید درمورد تاریخ ایران وزندگی ایلی وعشایری وکردی یاد گرفتم امسال توی کتاب اجتماعی درس عشایر رو داشتیم ومن خیلی دوست داشتم از نزدیک با عشایر ومردم باصفاش آشنا بشم برای همین وقتی به شیراز رسیدیم به نمایشگاه عشایری رفتیم و از لباسی که به تن داشتند من هم پوشیدم وشتر واسب هم سوار شدم واز غذاها وشیر وپنیر ونان وآش عشایری هم خوردم خیلی زیبا بود وخیلی خوش گذشت من دعا می کنم تمام بچه های خوب ایران موفق به دیدن این ایلی ها وعشایرهای با صفا بشند وبه سفر برند واز تاریخ ایران وبناهای تاریخی کشورعزیزایران دیدن بکنند  وببیند که پدران ما درگذشته چه رنج هایی دیدند وچه زحماتی کشیدند تا این کشور عزیز را حفظ بکنند تا ما بتوانیم درپناه خدای مهربان وامامان معصوم ع زندگی راحتی داشته باشیم خوب بچه ها ی عزیز فکر کنم زیاد نوشتم چندتا عکس هم براتون گرفتم از جاهایی که رفتم وتوی سایت قرار می دم تا سفرنامه ی نوروزی من کامل بشه .


 

مقبره کورش درپاسارگاد

 

تخت جمشید

 

تخت جمشید

 

ارگ کریم خان زند

 

ارگ کریم خان زند

 

ارگ کریم خان زند

 

ارگ کریم خان زند

 

پاسارگاد

 

پاسارگاد

 

 

حمام وکیل

 

حمام وکیل

 

حمام وکیل

 

من ودرخت 4000 ساله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هوراد
13 فروردین 91 19:37
سلام عزیزم سال نو مبارک سالی سرشار از شادی و برکت برایتان آرزومندم
نجیبی
14 فروردین 91 15:35
سلام پسر عزیزم سال جدید رو بهت تبریک میگم.امیدوارم که تعطیلات خوش گذشته باشه وسالی خوب پیش روی تو و خانواده ی محترمتون باشه. من یکی از طرفداران وبلاگ زیبایتان هستم وهمیشه به وبلاگتون سر می زنم ونظر می نویسم ولی نمیدونم چرا جواب منو نمیدی.هر روز منتظر کارهای جدیدتون هستم من کلاس اول درس میدم منتظر نظر تون هستم وبلاگ دیگر منwww. teimor121blogfa.com
ameye lara
14 فروردین 91 20:32
سلام و خسته نباشید وب لاگ بسیار زیبا و آموزنده ای دارید با اجازه لینک کردمتون. خیلی مشتاقم به جمع دوستان شما اضافه بشم. شاد باشید و پیروز
مامان هانیه سادات
20 فروردین 91 15:10
سلام. همیشه به سفر.خوش گذشت. خوش به حالتون آمل زندگی میکنید.شهر قشنگیه.ما پارسال اومدیم آمل و روستای نیاک.خیلی خوش گذشت.
اهل ولایی
22 فروردین 91 8:52
سلام پسر گل واقعاً احسنت به شما وبلاگ بسیار خوبی داری حتماً در آینده فردی مفید و تأثیرگذار برای کشورمان خواهی بود انشاالله موفق و پیروز باشی
آزاده
27 فروردین 91 9:03
سلام گل پسر نوروز پر باری داشتی! از عکسهات معلومه شیراز خیلی بهت خوش گذشته ایشالا سال موفقی و در پیش داشته باشی
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 10:04
سلام میشه یه تک پا بیاین و به طهورا رای بدین ایشاله جبران میکنیم
مامانی طهورا
2 اردیبهشت 91 1:22
نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟