دوفرشته آسمانی

فعال ترین کانال طراحی قالب های گرافیکی و انیمیشن فلش دراستوری لاین ، پاورپوینت ، وطراح ابزارهای گرافیکی برای تولید محتوای آموزشی

نمی دونم چی بگم

1390/7/5 0:26
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چی بگم

بدون مقدمه میرم سراصل مطلب حقیقتش این وبلاگ رو بچه های من با کمک من ومعلمشون به روز می کردن وسعی براین هم داشتند که مطالبی رو دروبلاگ قراربدهند که هم خودشون وهم دوستاشون استفاده ببرند والحمد الله تا الان موفق هم بودند وخداروشکرمی کنم که بچه ها تونستند با کمک بزرگترهای خودشون کارهای خوبی رو دراین وبلاگ قراربدهند ولی خوب متاسفانه بخاطر بی ادبی بعضی از کسایی که از حسادت دارند می میرند وچون خودشون هیچ کاری بلد نیستند جز بی ادبی کردن وچرت وپرت نوشتن وفحش دادن ومرگ عزیزای مارو خواستند لذا بر خود واجب دونستم از کسایی که در این چند مدت کارهای مارو وپست هایی که بچه ها گذاشتند رو استفاده کردند وما رو با مطالب گرم شون حمایت کردند تقدیر وتشکر بکنم واز کسایی هم که بی ادبی کردن به مادرم زهرا س واگذارشون کنم تا انشا الله این قبیل بی ادبی هارو کنار بگذارند وآدم بشن من وبچه هام از تمام کسایی که دراین چند مدت مارو از حمایت معنویشون دریغ نکردن تشکر می کنیم وبرای همه آرزوی موفقیت می کنیم ودرآخر خدا همه ی مارو ببخشاید .

 

یا حق    : دوفرشته آسمانی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عموروحاني
8 مهر 90 19:24
سلام .تبريك دهه كرامت به شما وني ني هاي نازتون .موفق باشيد
مامی
12 مهر 90 12:09
سلام من سوده مامان آنیسا هستم یه وبلاگ واسه مامانا درست کردم اگه دوست داشتین به من و دخترم سر بزنین خوشحال میشم بوس واسه نی نی شما http://ssana90.blogfa.com/ http://ana89.niniweblog.com/
مامان گیسو
12 مهر 90 18:24
واقعاً برای این جور افراد متاسفم دوست عزیز فقط شما نیستید که از دست این افراد در عذابید وب منم مورد حمله این افراد هست خدا به راه راست هدایتشون کنه واقعاً گه چقدر باید بیکار و الاف باشن شما به کار قشنگتون ادامه بدید به قول شما این افراد حسود زیادن موفق باشید
زينب عشق مامان و بابا
14 مهر 90 15:50
سلام خوبيد؟گلاتون خوبند ؟بي خيال آدمهاي تنگ نظر ! مواظب خودتون باشيد
اکبر
5 آبان 90 14:41
غلط می کنند که شما را ناراحت کردن. به من نشونشون بدید تا پوستشان را بکنم.